Een gedreven, creatief en pragmatisch PR-bureau voor de toeristische en culturele sector.
Aangesloten bij Tourism Trademark, een internationaal netwerk van PR-bureaus gespecialiseerd in de reis-industrie.
Het verkeersburo van Hongkong wil zich graag positioneren als de stopoverbestemming voor Nederlandse toeristen naar Azië. Of men nu op strandvakantie naar Bali gaat, een rondreis maakt door Australië, Nieuw-Zeeland of China, een paar dagen Hongkong geeft een extra dimensie aan de vakantie.
Hongkong is voor de Nederlandse reismarkt zeker geen onbekende bestemming. Nu al bezoeken jaarlijks bijna 110.000 Nederlanders de Chinese stad. Dat zijn toeristen, maar ook veel ondernemers die toegangspoort Hongkong gebruiken om zaken te doen in het enorme Chinese achterland.
Welke reden je ook hebt om naar Hongkong te gaan, je wordt ter plaatse eigenlijk altijd verrast door de vele mogelijkheden en de enorme variatie. Natuurlijk is Hongkong een echte stedelijke metropool, maar er is ook veel groen en authentieke Chinese cultuur in de oude binnenstad. Je kunt er zelfs naar toe voor een strandvakantie of voor een combinatie van dit alles. Dat maakt Hong Kong uniek en dat gaan wij op inspirerende en interactieve wijze onder de aandacht brengen.