Prikbord
Koersbepaling voor de toekomst met gelijkgestemde PR-bureaus wereldwijd
In de eerste week van juni 2015 kwamen de leden van het mondiale Travel Lifestyle Network samen in Luxemburg voor de jaarlijkse partnerbijeenkomst. Gelijkgestemde PR-bureaus uit landen verspreid over alle hoeken van de wereld die gespecialiseerd zijn in (zoals de naam al doet vermoeden) de reis- en lifestylebranches, kwamen samen om strategieën, plannen, ontwikkelingen te bespreken.
Met de slogan 'Global reach, local expertise' wil het netwerk potentiële klanten in de reisindustrie benaderen met een samenhangende aanpak. 'Samenwerking met partner PR-buro's in Europa en daarbuiten is voor een potentiële klant die op verschillende markten werkzaam een ideale opzet: één aanspreekpunt met eenprofessionele uitvoering van PR projecten in een keur aan landen', aldus Marcel Baltus die met zijn buro Baltus Communications Nederland en België lid is.
Wilt u meer weten over wat Travel Lifestyle Network voor u kan betekenen? Ga dan naar onze website: www.travellifestylenetwork.com.
P.S. dat mooie gebouw op de achtergrond is het prachtige kasteel van Vianden.
Terug