Samenwerkingsverband van toeristische PR bureaus bestrijkt nu 25 landen
Travel Lifestyle Network verwelkomt drie nieuwe leden
Het internationaal netwerk van in de reisindustrie gespecialiseerde PR bureaus ‘Travel Lifestyle Network’ (TLN) is uitgebreid met drie nieuwe bureaus. Het zijn Girafe Communications in Quebec die de Franstalige markt in Canada vertegenwoordigt, B4TComm met kantoren in zowel Brazilië als Chili en Travel Studio in Mexico. Voor de Engelstalige Canadese markt is het Canadese PR-bureau Fever Pitch Marketing Communications verantwoordelijk die zich al eerder aansloot bij TLN. Met deze uitbreiding bestaat TLN nu uit 22 onafhankelijke toeristische- en lifestyle communicatiebureaus die gezamenlijk in 25 landen werkzaam zijn. PR-bureau Baltus Communications is reeds 8 jaar bij het netwerk aangesloten voor de markten Nederland en België. Harry Betist van Tourreps die afgelopen jaar toetrad als New Business Developer is uit het netwerk gestapt. Nadere info over het netwerk en de leden op www.travellifestylenetwork.com.
‘De toevoeging van leden in Noord- en Zuid-Amerika was afgelopen jaar een prioriteit voor TLN,’ aldus Hanna Kleber, oprichter van het netwerk en directrice van het Duitse PR-buro KPRN. ‘Ons netwerk bestond in de beginfase primair uit PR-bureaus in Europa, maar door de jaren heen is het zich gaan ontwikkelen als een wereldwijd samenwerkingsverband. De continenten Noord- en Zuid-Amerika zijn voor ons van strategisch belang en wij zijn verheugd dit hiaat opgevuld te hebben met drie experts in toeristische PR.’
Travel Lifestyle Network
Travel Lifestyle Netwerk is opgericht in 2008 en is een internationaal netwerk van zelfstandige communicatiebureaus met een sterk accent op de reissector. Het netwerk heeft frequent overleg met elkaar en wisselt informatie over kansen en bedreigingen uit. Tevens speelt men elkaar opdrachten toe. TLN telt nu 22 marketing- PR- en communicatiebureaus die voor klanten werken in de toeristische- en lifestyle sector in Europa, Amerika, Azië en Oceanië. Tot de klanten van TLN-leden behoren verkeersbureaus, hotels, reisorganisaties, luchtvaartmaatschappijen, lifestyle merken, horeca, mode, cosmetica en luxe goederen. Elk lid van ons netwerk is een erkend specialist op alle aspecten van communicatie in een bepaald land of regio. Naast de Benelux zijn er vertegenwoordigingen in onder meer Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Australië, Canada, USA, Mexico, Brazilië en Zuid-Korea.
Terug