Holidayguru.nl nieuwe klant Baltus Communications
Vakantiedealwebsite Holidayguru.nl schakelt het toeristisch pr-bureau Baltus Communications in om vanaf mei de public relations op de Nederlandse markt te verzorgen. Het blog struint 24 uur per dag zeer aantrekkelijk geprijsde vakanties van veel reisorganisaties af en bundelt deze op hun eigen website. Wie op de getoonde aanbiedingen klikt, wordt vervolgens doorgelinkt naar de betreffende reisaanbieder. ‘Het internet biedt ontegenzeglijk veel voordelen voor consumenten die op zoek zijn naar leuke reisaanbiedingen maar de keerzijde is de overdaad aan zoekresultaten. Typ de woorden 'Goedkope vakantie’ in en je krijgt meer dan 12,2 miljoen hits,’ aldus Holidayguru.nl teamleider Gregory Wauters. ‘De mooiste reizen voor de scherpste prijzen filteren wij uit het gigantische aanbod en presenteren dit als het ware op een dienblaadje aan de consument waarmee hij niet alleen tijd maar ook een hoop ergernis bespaart.’
Het internetplatform is een initiatief van ondernemers Daniel Krahn en Daniel Marx die voor hun privé vakanties altijd het internet afstruinden naar spectaculaire vakantie-aanbiedingen. Van je hobby je werk maken was hun credo en aldus werd het Duitse Urlaubsguru.de in de zomer van 2012 een feit. Het logo is een zittende goeroe, de wijze leermeester die de beste vakantiedeals selecteert. Inmiddels hebben ze vergelijkbare websites uitgerold in landen als Frankrijk, Zwitserland, Spanje, Portugal, Italië, Polen, Ierland, Engeland, Denemarken, Brazilië en Nederland waar Holidayguru.nl in 2014 online ging.
Via de button ‘Vakantiedeals’ op de homepage kan men ook gericht zoeken naar aanbiedingen in verschillende vakantiesegmenten, waaronder stedentrips, rondreizen, all inclusive, cruises, wintersport en dagtochten. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven voor de wekelijkse Nederlandstalige nieuwsbrief van Holidayguru.nl. Wereldwijd heeft de Facebookpagina inmiddels ruim 4,8 miljoen volgers. Het hoofdkantoor is gevestigd bij de luchthaven van Dortmund.
Terug